SKOLA!

Hejsan! Jag har egentligen gympalektion... hehe men sak samma jag har ont i magen! Vi skulle ha rygdby och de e inte min grej precis, så jag sitter och "jobbar" med min egenlektion som jag ska ha tillsammans med Jenny för någon annan klass i idrotten... Vi ska typ ha styrkestafett typ plåga alla.. hehe.. men efter de ska vi stretcha och JAG ska visa upp alla olika ställningar, jag är ju inte så vig så man kan göra sånt så de blir pinsamt men jag är ialalfall inte så ovig!

ÅHERREGUD! Vi har fårr våra skolkataloger idag... INGA KOMENTARER! Så jävla hemsk så man spyr! alla i min klass blev bra förutom jag typ och i just de hörnet jagf står i så blundar biffen och kasper kollar bort från kameran så jag hoppas att jag sjunker in i bakgrunden....

PUSS OCH KRAM ELLIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0