Pust!

Hej!
Har precis varit nere på gymmet och kört ett spinning pass med Elsa, det var jättejobbigt eftersom jag har varit sjuk så länge men ändå skönt att få röra på sig igen. Det behövdes!
Idag har jag varit jätte duktig och pluggat. Har spanska prov på tisdag och nu i nian satsar jag på att höja mitt betyg i spanska. Lycka till Terese -.- nej nu ska vi vara positiva! Det är klart du höjer dig!

Nu ska jag återgå till att kolla på svenska hollywood fruar, Maria Montazami är ju bara för härlig!

Kyssar, T.

Såg ni föresten att Ellie har uppdaterat! :o hon är ju nästan värd en applåd -.-


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

följa varann via bloglovin ?:D

kram

2011-10-02 @ 22:40:31
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vem är det på bilden?

2011-10-03 @ 10:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0