Kaoz

Hejsan!
Har suttit i en och en halvtimme och säkerhetskopierat ALLT på min iphone, sen var jag tvungen att uppdatera iTunes som tog en halvtimme till för att kunna uppdatera min telefon till IOS 5, då kommer det upp en ruta "avbryt inte av uppdateringen, det kan ta em timme eller mer" så jag hinner inte göra det ikväll! Aaah, sur!

Ska snart få skjuts av mammas kompis till tunnelbanan och möta Issa så ska vi gå och äta middag inne i stan (vuxenvarning!) sen ska vi hem till Sofie på "audition" för en sorts teatertävling. Jag vet inte helt hundra vad det är så kan förklara bättre imorgon. Det finns bara 6 roller så varken jag eller Issa har några stora förhoppningar om att komma med utan ser det mer som en roligare grej än läxor att göra på en onsdag-kväll ;)

Kramar, Tessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0